Jornades d'estudis: «Josep M. Llompart: presència i incidència en el teixit cultural»

Dies: 18 i 19 d'octubre de 2018
Lloc: Aula de Graus de l’edifici Ramon Llull, campus de la Universitat de les Illes Balears

Per commemorar l’Any Llompart, el Departament de Filologia Catalana i Lingüística General, el servei d’Activitats Culturals i el grup de recerca LiCETC organitzen unes jornades d’estudi sobre Josep M. Llompart. Les jornades es divideixen en 6 àmbits (contextos, poesia, crítica, traducció, els estudis sobre Llompart, Llompart en veu alta) i hi participen, a banda d’investigadors de la UIB, ponents de la Universitat Autònoma de Barcelona, de la Universitat de Lleida i de la universitat de Poznán (Polònia). Les jornades es tanquen amb les intervencions de quatre poetes i músics: Miquel Àngel Adrover i Bartomeu Crespí (“Duel Llompart & glosa”) i Glòria Julià i Víctor Leiva de Vers Endins (“Ocellada”).

Podeu consultar el programa al web del grup LiCETC.

Data de l'esdeveniment: 18/10/2018

Data de publicació: Mon Oct 15 13:00:00 CEST 2018